2013年1月28日星期一

ugg Korint støvler kakao 5756 er en begavet designer

"Her ikke Velkommen meg, er det ikke?" Miss Fang så opp for å se henne presset leppene, viser en nevrotisk forsvar, fôr hennes Xuefu røde lepper, jo mer synes reservert, "Kanskje jeg tok feil, jeg på jakt etter folk som kan ha allerede glemt meg. "Lilla wisteria ettermiddagssolen fra døren ugg sko vasken, hvirvlende lys og skygge, mannen som står i døråpningen med litt varm smil på de tynne leppene, skjult i blekk linse øyne bare liker å ha makt av hypnose.

"Jeg har funnet deg en lang tid, hvorfor først nå kommer til meg?" billige uggs holdt på hennes vaklende kropp, milde utseende, intenst på henne. Hun stoppet, skinnende rent bakken og ser opp for å se ham.Gråter med Yuqi men sterk for en sterk luft av LOH oppgave så også føle trist å se hennes sorte elementer innpakket lepper og ser ut som drypper, trance faktisk Hough folk verve noe lignende.

"Jeg vil ha en mann å gjemte som ikke kan finne steder å gå, men upartisk, men at skipet Crackdown deg ... Jeg trodde damen er din nye følgesvenn, og øynene og ikke se Jeg til slutt ikke kunne motstå ...... det hele veien langs du kommer til Hong Kong og tilbrakte flere dager, bare for å finne ut at du er her. "side Lorrie skjev på sofaen, tok lommetørkleet uggs norge levering til bøye tørke bort tårene," Jeg gjorde ikke annen mening, bare ønsker å ta en titt på øynene kur. "

没有评论:

发表评论